Do końca roku szkolnego pozostało:

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

wtorek, 21 maja 2019

Praga

W dniach 15-17 maja uczniowie klasy siódmej naszej szkoły (z kilkoma uczniami z klasy 6 i 8) uczestniczyli w turystyczno-integracyjnej wycieczce do Pragi.
Wraz z naszymi uczniami, przyrodę, historię i piękno Czech poznawali uczniowie ze szkół w Alwerni i Porębie Żegoty. Było bardzo intensywnie, sportowo i wesoło.
W pierwszym dniu zwiedziliśmy Morawski kras – Przełęcz Macocha: wyjechaliśmy kolejką linową na szczyt góry – podziwialiśmy przełęcz z góry, następnie zjechaliśmy w dół. Dotarliśmy do pięknej i dużej jaskini w której oprócz spaceru czekała na nas jeszcze atrakcja: płynęliśmy podziemną długą rzeką – widoki były przecudne – polecamy.
W drugim i trzecim dniu zwiedzaliśmy Pragę – cudowne, duże miasto. Podziwialiśmy między innymi Plac Wacława, Ratusz Staromiejski z Kościołem Panny Marii przed Tynem, Zegar astronomiczny Orloj, Złotą uliczkę, Most Karola – cały szlak Królewski, oj dużo tego było.