Szkoła jest "laboratorium
Szkoły Uczącej się".
Odbyło się
spotkanie panelowe , zaangażowani zostali tam nauczyciele, dyrektorzy z innych
szkół, eksperci z CEO na czele z p. Danutą Sterną oraz p. Małgorzatą Ostrowską
znający strategie oceniania kształtującego.
Liderki wzięły
udział w spacerze edukacyjnym, który służy doskonaleniu warsztatu pracy
nauczycieli. Polega on na koleżeńskiej obserwacji pracy uczniów i nauczycieli w
klasie. A następnie uczestniczyły w prezentacji działań prowadzonych przez szkołę
w ramach klubu Szkół Uczących się. W szczególności dotyczących analizy prac
uczniów (APU) , w wymianie doświadczeń i opinii na temat efektów stosowania
praktyki.
Nauczyciele Szkoły
Podstawowej w Brodłach nie spoczywają na laurach, nieustannie się szkolą,
wprowadzając innowacyjne metody i formy pracy. Wszystko po to by podnosić
efektywność nauczania, zwiększać aktywność dzieci na lekcjach i zaangażować ich
w proces uczenia się.
Obecnie jesteśmy
na dobrej drodze do uzyskania certyfikatu Całościowy Rozwój szkoły CRS2.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz